Sposób na wizualizację net traffic'u?

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 16 Lis 2003, 23:08:38 CET

On Sunday 16 of November 2003 15:18, HUNTER wrote:

> O! Super :) Nic więcej w sumie na razie mi nie trzeba... Troche na
> własne potrzeby poprzerabiam i będzie pięknie :)

Nie związane z tomatem ale własnie wróciłem z konertu Hunter-a, bomba jak dla
mnie ;)!!

PS: A tak naprawdę to najprostszymi narzędziami (iptables, /proc/net/dev/)
można prawie wszystko.. tylko trzeba chwilę na zajęcia z systemów unix
pochodzić ;))) .. czy jak to się na różnych uczelniach zwie ;).

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer