Modem neostrady...

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 17 Lis 2003, 12:30:52 CET

On Fri, 14 Nov 2003 17:41:22 +0100
"LinuxUser" <freegame w poczta.onet.pl> napisał(a):

> powiedzcie mi mam thomsona, wymieniać go na sagema? którego lepciej się robi
> w liuxie i który lepszy waszym zdaniem... dzięki za odpowidzi

Nie mam sagema więc nie będę się wypowiadał na jego temat.
Speedtouch działa u mnie na PLD b. ładnie nie mam żadnych kłopotów
(jak na razie) ruszył od pierwszego razu.
Mam:
kernel 2.4.19-2.8
do speedtouch-a firmware i programy modem_run i pppoa3
ściągnołem ze strony: www.speedtauch.neostrada.pl

pozdrawiam
Grzegorz