watchdog w wydaniu software

Pon, 17 Lis 2003, 15:22:07 CET

Osóbka znana jako Arkadiusz Chomicki, wystukała:

> ja potrzebuje cos co bedzie stalow skrzynce w piwnicy z hubem razem
> i jak nie dostanie odpowiedzi na pinga od rutera to ma sie zresetiwac
> to chyba nie jest to co opisujesz

Chyba, że pociągniesz kabel LPTowy do piwnicy :)

A tak na serio - u mnie pomogło podpięcie zasilacza huba do ups'a, ale też
czytałem, że pomaga wymiana zasilacza na "lepszy". Po prostu te badziewne,
które są w komplecie czasami puszczają jakiś śmieć z sieci i hub/switch się
wtedy wiesza. Jak możesz to pożycz skądś jakiś zasilacz stabilizowany i
potestuj parę dni...

> Pozdrawiam
> ChomAr

pozdrawiam