Re: Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Pon, 17 Lis 2003, 22:20:17 CET

2003-11-17 napisal(a) Pan(i)

bop> Witam!
bop> Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem stalego lacza, ale mam z
bop> nim problemy. Spece od instalacji chociaz twierdzili, ze konfiguruja
bop> tez Linuksy polegli przy PLD:-), ale skonfigurowali mi windy. Ja po
bop> dluzszych bojach odpalilem www, ale nic innego nie dziala (poczta
bop> Mozilli, GG,FTP). Zrobilem tak:

bop> 1.W "modules.conf" ustawilem "alias eth0 3c59x"

bop> 2.W resolv.conf mam "nameserver 80.48.56.2 \ nameserver 194.204.152.34"

bop> 3. W /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0 mam:

bop> DEVICE="eth0"
bop> IPADDR=192.168.50.195/16
bop> ONBOOT="yes"
bop> BOOTPROTO=none

bop> 4.w /etc/sysconfig/network (wycialem wszystko co bylo wy#, zeby mail
bop> zajmowal mniej miejsca):
bop> NETWORKING=yes
bop> IPV4_NETWORKING=yes
bop> IPV4_FORWARDING=no
bop> HOSTNAME="pldmachine"
bop> NISDOMAIN="localdomain"
bop> GATEWAY=192.168.1.1
bop> GATEWAYDEV=

u mnie pomoglow wpisanie tutaj ppp0 :) (sdi mi nei chcialo dzialac :P)
sprobuj wpisac eth0 czy przez co tam to Ci wychodzi...moze pomoze :)

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"