saslauthd + pam

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 17 Lis 2003, 22:34:00 CET

Witam,
słuchajcie co jest z saslauthd z Ra że skutecznie ignoruje autoryzację
via pam?

w /etc/sysconfig/saslauthd, ustawiony pam
w /etc/sasl/smtpd.conf, ustawiony pam
postfix prawidłowo współpracuje z saslauthd (sprawdzone)

nie mniej jeśli chcę zeby saslauthd kożystał z pamu to nici (i brak
odnośnego komunikatu w logach) - zupełnie ignoruje wszystkie wpisy w
/etc/pam.d/smtp (w cyrus też). nie zależnie co się tam wpisze (choćby
"nie lubię PAMu") to efekt ten sam - cisza.

może trzeba coś jeszcze zmienić o czym nie wiem?
może mozna gdzieś zwiększyć poziom logowania saslauthda?

TIA.
Marcin Kurzyna.

ps. same regóły pamu są ok, bo jak je wpisze do takiego pam.d/login to
wsio jest ok.

--
marcin panic: no known error
marcin: imposible state - shutting down in -5s.