Re: Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

boski_cinek@o2.pl boski_cinek w o2.pl
Pon, 17 Lis 2003, 22:38:39 CET

>Witam!
>Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem stalego lacza, ale mam z
>nim problemy. Spece od instalacji chociaz twierdzili, ze konfiguruja
>tez Linuksy polegli przy PLD:-), ale skonfigurowali mi windy. Ja po
>dluzszych bojach odpalilem www, ale nic innego nie dziala (poczta
>Mozilli, GG,FTP). Zrobilem tak:
<ciach>

Kadu oddaje na konsole cos takiego przy probie laczenia:

// gg_watch_fd() GG_STATE_CONNECTING_GG
// gg_watch_fd() connected
// gg_watch_fd() proxy request:
//   CONNECT 217.17.41.88:8074 HTTP/1.0
** gg_event_free(0x81dad00);
** gg_watch_fd(0x82143b8);
// gg_watch_fd() GG_STATE_READING_KEY
// gg_watch_fd() proxy response:
//   HTTP/1.0 403 Forbidden
//   Server: squid/2.5.STABLE4
//   Mime-Version: 1.0
//   Date: Mon, 17 Nov 2003 21:35:19 GMT
//   Content-Type: text/html
//   Content-Length: 1052
//   Expires: Mon, 17 Nov 2003 21:35:19 GMT
//   X-Squid-Error: ERR_ACCESS_DENIED 0
//   X-Cache: MISS from bazylek.e-wroc.com
//   X-Cache-Lookup: NONE from bazylek.e-wroc.com:8080
//   Proxy-Connection: close
** gg_event_free(0x81d5fe8);

BC