kernel-headers

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 17 Lis 2003, 23:23:51 CET

Jak to jest z nagłówkami jądra w końcu ?

o co chodzi z glibc-kernel-headers i kernel-headers? o ile się nie mylę to to
pierwsze to nagłówki jądra na którym zostało zbudowane glibc/system tak? i
jeśli jakiś program przy kompilacji wymaga nagłówków to lepiej rzeby
korzystał z tych z glibc aby nie było niezgodności ?

w takim razie po co mi kernel-headers? do kompilowania modułów do jądra?

jeśli źle rozumuję to niech ktoś mi to rozjaśni.

i.. można mieć oba pakiety zainstalowane równocześnie? glibc-kernel-headers
to nagłówki w /usr/include/* wykorzystywane przez programy a kernel-headers
to nagłówki leżące w /usr/src/linux/* ? normalnie w /usr/include były
symlinki do odpowiednich katalogów w /usr/src.. przy upgrade któregoś z
pakietów z nagłówkami to wszystko się nie rozjeżdża?

hm. idę spać. ;-0

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl