DVD -> VCD

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 17 Lis 2003, 23:28:56 CET

Dnia poniedziałek 17 listopad 2003 19:18, Grzesiek Sojka napisał:
> 	Potrzebny mi przepis na to jak z DVD zrobic VCD. Tzn jakie pakiety
> zainstalowac oraz jakie komendy wydac. Najlepiej zeby z 1 DVD robilo
> 2 VCD.
<output>
VCDImager pozwala Ci na tworzenie obrazów VideoCD BIN/CUE z plików
mpeg, które następnie mogą być wypalone za pomocą cdrdao lub innego
programu zdolnego do wypalania plików BIN/CUE. VCDRip dostarczany wraz
z VCDImager pozwala na wykonanie odwrotnej operacji tzn. zrzucenia
strumienia mpeg z obrazów (oraz już wypalonych płyt VideoCD).
</output>
Ale to bodajże nie najnowsze/najlepsze narzędzie do vcd (ktoś mnię
kiedyś uświadamiał) bo jest chyba standard svcd, lepsze znaczy się...

> Przy okazji: jak wybrac sciezke dzwiekowa ripujac dvd przy
> pomocy transcode?

Ty popatrz może w man mplayer i poczytaj o mencoder?
Ale nie zrobisz z dvd mpeg... :-(

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |