Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 18 Lis 2003, 00:28:10 CET

Dnia wtorek 18 listopad 2003 00:20, boski_cinek w o2.pl napisał:

> Nie, bo wszyscy moi znajomi tylko GG uzywaja, a ja to uzywam tylko do
> rozmow z nimi.

Jabber+gg-transport ;-)

> a gdzie to ustawic:-)?
$ ftp -h

        Usage: { ftp | pftp } [-pinegvtd] [hostname]
           -p: enable passive mode (default for pftp)
[ciach]

> sprobuje

> Telekam (www.e-wroc.com)<--Mi ten adres nie dziala:-)

Bo nie działa!
O rany...

> A teraz ide spac, bo mam jutro kolo i sie przez ten net nic nie
> nauczylem:-) BC
bez komentarza...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |