PoXXczenie LAN-spece nie dali rady.ProXba o pomoc

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Wto, 18 Lis 2003, 08:21:37 CET

Witaj boski,

W Twoim liście datowanym 18 listopada 2003 (01:03:15) można przeczytać:

> A ile sie z nimi uzeralem, zeby mi zalozyli net: mialem miec do 6 listopada,
>  a mi dzisiaj zalozyli. To przez tego ich szefa.

> Ale wyglada na to, ze pod windami tez tylko www chodzi-moze cos zle skonfigurowali??

Hmm... to wygląda na transparent proxy... a resztę masz puszczaną do
/dev/null

Ciekawe ile czasu im zajmie zorientowanie się że nie zaktualizowali
firewall'a (strona dalej nie jest widoczna).

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net