Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 18 Lis 2003, 08:51:01 CET

W liście z pon, 17-11-2003, godz. 23:45, Maciej Krzyzanowski pisze:
> 2003-11-17 napisal(a) Pan(i)

> bop> 194.204.152.34-tak
>
> czyli pakiety przez brame jednak przechodza...
>
> bop> drugiego-nie
>
> a np takie ip ?
> 213.180.130.200 (to onet)

> bop> Ano nie da sie:-(. To co moge zrobic?

a czy to nie jest pppoe ?
To bedzie sie podobnie zachowywac (ww przez proxy a nic poz tym) jeden
dns tpsy
i dopuki sie niezautoryzujesz oprogramowaniem takm podobnym jak w starej
neo to nie ebdzei dzialac.

Ktorys z providerow w Gdynie tak mial, nie wiedzialem tego ale jeden z
klientow mi to opowiadal przez tel. Ze strony widzi jak proxy ustawi,
ale poczty nie moze sciagnac ani nic zrobic. Tak do konca nie wiem czy
to prawda.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>