PoXXczenie LAN-spece nie dali rady.ProXba o pomoc

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Wto, 18 Lis 2003, 09:18:20 CET

Witaj boski,

W Twoim liście datowanym 18 listopada 2003 (08:58:40) można przeczytać:

> Najlepsze jest to, ze u nich to "jest koles, ktory sie super zna na
> tym wszystkim, bo jest na stypendium Microsoftu" :-).
LOL..

> Ale z tego wszystkiego rozumiem, ze ja nic z tym nie moge zrobic i
> pozostaje mi tylko czekac? Bo proxy sie ustawia takie samo do www i
> kadu na przyklad, albo ftp i poczty??
> Dzieki za proby pomocyBC

Nękać.. nękać.. nękać... Wygląda że ich proxy nie umożliwia daje ci
dostępu do GG (chyba że przez SSL'a na porcie 443).
Pozostaje ci chyba postawienie http_proxy i tunelowanie się do kogoś
znajomego :/

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net