nfs - problemy, drugie podejście

grzes grzespt w pf.pl
Wto, 18 Lis 2003, 18:25:04 CET

Dnia wtorek 18 listopad 2003 17:19, btower napisał:

> Nie tyle prawa dostępu co właściciel katalogu.
> Zamontowałem jako root z palca (nie jako wpis w fstab) i jako root
> nie mogłem go czytać.

Widzisz, ja chciałbym zamontować na końcówkach katalogi użytkowników z
jednego kompa. Więc próbowałem już wpis w fstab:
<cut>
malutki:/home/users  /home/users  nfs  defaults  0 0
</cut>
I to co się dzieje to jest w katalogu użytkownika.
Użytkownicy są za to pobierani przez NIS z tego samego
komputera co montowane zasoby...

> Poztym jak cos z demonami to trzeba szukac w syslogu.

A w syslog-u na serwerze nie ma żadnych informacji o błędach jedynie:
<cut>
Nov 18 17:45:21 malutki rpc.mountd: authenticated mount request from
grzes:777 for /home/users (/home/users)
</cut>

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |