Problemy z MASQ..

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 18 Lis 2003, 20:25:41 CET

On Tuesday 18 of November 2003 18:49, Roman Niewiarowski wrote:

> jednemu userowi czy wiekszej liczbie ?
> spotkalem sie z problemem ze user mial 'zezwalaj na wylaczanie urzadzenia
> w celu zaoszczedzenia energii" i odcinalo go, wystarczylo jednak puscic
> pinga do sieciowki i ozywala.

jednego przetestowaliśmy (połączenie user<--> działało, user<-->Internet nie
działalo, ponowne odpalenie skryptu od firewalla likwidowało problem) a
podobne objawy sa jeszcze u conajmniej jednego.. tzn. te same objawy, ale
nie sprawdzałem tego namacalnie jeszcze.

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl