PLD 1.1 i troche z AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 18 Lis 2003, 21:31:47 CET

Witam

Czy mozna sobie dorzucic do poldka
source = ac,noauto ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/

I sobie cos dopoldkowac ??

Chodzi mi mianowicie o postfixa
Chcialem sobie go zbudowac (Bo przypomne ze juz sie prawie naumialem) a ten mi
wyskakuje z czyms takim:
[poul w penetrator SPECS]$ ./getsrc postfix.spec
Trying to download sources for postfix-2.0.16-1
Searching for file: postfix-2.0.16.tar.gz
        Already have this file.                                       OK
Searching for file: postfix.aliases
        Already have this file.                                       OK
Searching for file: postfix.cron
        Already have this file.                                       OK
Searching for file: postfix.init
        Already have this file.                                       OK
Searching for file: postfix.sysconfig
        Already have this file.                                       OK
Nieznane makro w nazwie: %{tls_ver}
Podaj wartość tego wyrażenia:

O co w tym biega ?? O jakie wyrazenie mu chodzi ??
Czy to ja mam cos skopane, czy jest cos nie tak z tym specem ??

Myslalem sobie, ze dopoldkuje sobie to co chce z AC, bo tam dochodzi jeszcze
openssl-0.9.7 i jeszcze jakies inne zaleznosci co do openssl....

Tak wiec czy mozna w Ra korzystac z pakietow dla AC ??
No jesli nie beda chcialy rpm i chyba glibc to mi sie wydaje ze nie powinno
byc problemow, ale wole sie upewnic.

Pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.