PLD 1.1 i troche z AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 18 Lis 2003, 23:58:29 CET

> Nie zadziala wlasnie ze wzgledu na sztuczne BR: openssl-0.9.7 nie mowiac
> o ipv6 db-devel itp.

> Zbudowalem z --without ipv6 jak chcesz to daj znac.

Chyba poprosze...(ale wersje i586) Jesli sie da to moze na jakiegos
maila, ew na jakies www/ftp czy cos podobnego.

Ale ja i tak staram sie to samemu zbudowac.
Buduje z --without ipv6 --without ldap --without pgsql
reszta moze mi sie przydac.
Aha troche powalone sa te Requires:
Zmienilem sobie openssl-0.9.7c na openssl-0.9.6k i db-devel na
db3-devel
Bo inaczej sie nie chcialo budowac...
Nie wiem czy dobrze zrobilem, czy pozniej nie pojawia sie problemy z
powodu moich zmian. Fakt jest faktem, ze dzieki temu zaczelo sie
dopiero budowac ;-)
No ale pewnie sie troche zejdzie... to jest przeciez P100Mhz
ech.. odpalilem z MAKEFLAGS="-j2" bo siedza tam dwa takie procki..
wiec szkoda by jeden sie marnowal.

I jeszcze pytanko na koniec, troszeczke odbiegajace od tematu.
Ktos kiedys napisal, ze niektore pakiety nie lubia gdy sa budowane
rownolegle na kilku procesorach. Od czego to zalezy i jak one pokaza
ze nie lubia ??

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl