Samba

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Śro, 19 Lis 2003, 08:14:02 CET

Kłaniam się

Szanowni koledzy mam problem z sambą (2.2.8a), pracującą jako PDC +
LDAP. W takiej konfiguracji chodzi to już rok czasu ale od dwóch dni
pojawił się problem taki iż co pewien czas wypada kilka komputerów z
domeny. Objawia się to komunikatem "Zalogowanie do tej domeny jest
niemożliwe, ponieważ brakuje hasła komputera w podstawowej domenie
systemu lub jest ono niepoprawne" (na support.microsoft.com opisali ten
problem http://support.microsoft.com/?kbid=263108). Usunięcie komputera
z domeny i ponowne go dodanie pozwala dalej pracować, jednak
nierozwiązuje to problemu ponieważ dalej nie wiem z jakiego powodu tak
się dzieje. Czy ktoś miał już taki problem?

Pozdrawiam
Marek