PLD 1.1 i troche z AC

Pawel Koska poul w pf.pl
Śro, 19 Lis 2003, 09:54:11 CET

> I jeszcze pytanko na koniec, troszeczke odbiegajace od tematu.
> Ktos kiedys napisal, ze niektore pakiety nie lubia gdy sa budowane
> rownolegle na kilku procesorach. Od czego to zalezy i jak one pokaza
> ze nie lubia ??

Jak nie lubia to sie nie kompiluja...

Aha, a teraz nie moge zbudowac spamassasin ze speca :-(
By was piorun strzelil... takie robicie te Requires:
Jak mam cos zbudowac na PLD 1.1 gdy ten chce ode mnie:
openssl-devel >= 0.9.7c jest wymagany przez spamassassin-2.60-3
perl-devel >= 5.8 jest wymagany przez spamassassin-2.60-3
perl(ExtUtils::MakeMaker) >= 6.16 jest wymagany przez spamassassin-2.60-3
rpm-perlprov >= 4.1-13 jest wymagany przez spamassassin-2.60-3

Przeciez nie uda mi sie tego w zaden sposob obejsc :-(

Hmm.. ale widze cos jak:
1.20.2.15 Tue Sep 30 19:49:55 2003  by eothane
Branch: RA-branch
Diffs to 1.20.2.14

Tylko jak sie do tego dostac, jak to sciagnac sobie...
cvs get ... co dalej ??

Moze wszystko powinienem budowac z
Branch: RA-branch

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.