Soft pozwalający zbootować linuxa z sesji DOS windows 98

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 19 Lis 2003, 11:03:28 CET

Dnia środa 19 listopad 2003 10:56, Mateusz Korniak napisał:
> Nie wiem czy się to tak nazywa, ale jak się coś naciśnie przy bootowaniu
> jakiś klawisz (F8 ?) to pojawia sie menu i można odstać shell DOSowy...
> Chodzi mi że musze zrobić upgrade win 98 to SE i przypuszczam że nadpisze
> mi MBR, a nie moge znaleźć krążka którego by widział ten napęd cd-rom, a
> flop nie działa.
> To stary notebook.
> No i mając tylko winde chciałbym odalić ten shell i zbootować linuxa.
> Pamiętam że kiedyś się dało cos takiego zrobić ...
Przegraj sobie na pratycję dos-ową kernel i initrd dla tego kernela, dograj
do tego loadlin-a, a potem z trybu dos-owego możesz za pomocą tego
wszystkiego odpalić linuxa. Szczegółów parametrów nie znam niestety, ale
loadlin -h czy coś w tym stylu na pewno ci pomoże. Powodzenia.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498