Re: Re: Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

boski_cinek@o2.pl boski_cinek w o2.pl
Śro, 19 Lis 2003, 17:44:13 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: "Wiktor R. Braun" <security w convector.com.pl>
Do: Eksploatorzy PLD Linuksa <pld-users-pl w pld-linux.org>
Data: Wed, 19 Nov 2003 11:03:32 +0100
Temat: Re: Połączenie LAN-spece nie dali rady.Prośba o pomoc

>Dlaczego podałeś bramkę dla swojego adresu (pierwsza linia), tam wg
>mnie powinno być default czyli 0.0.0.0 i wtedy wyglądało by tak:
>
>192.168.50.195 dev eth0
>192.168.0.0/16 dev eth0 proto kernel scope link src 192.168.50.195
>default via 192.168.1.1 dev eth0 onlink

Juz poprawilem. To nie ja tak ustawilem, tylko spece jak probowali
odpalic net. Co sie w ogole ustawia w tych
/etc/sysconfig/static-route i static-nat??Potrzebuje tam cos
mieszac?? Na razie zmieninilem na 0.0.0.0 jak pisales w static-routes

>Może wycinają pakiety ICMP do serwera od strony LAN'u, albo coś tam
>mieszają. Sprawdź jaką masz bramkę pod WIN (co Ci te spece zrobili),
>jeśli masz Win'9x to masz program winipcfg, natomiast dla NT/XP jest
>ipconfig. Z nich zobaczysz jaką masz naprawdę bramkę, sądzę, że z .1

Pod winda tez chodzi tylko WWW i GG (po walce z proxy). Sprawdzalem
na dwoch kompach, bo jeszcze koledze ustawiam to co mi sie uda
odpalic:-D.

>PS: formatuj to co wysyłasz, bo czytać się tego nie da. Nie ma
>tłumaczenia, że korzystasz z OE, bo można to samemu poprawić :P
>Odpowiadaj na posty do których piszesz, a nie na swoje własne.
>Netykieta obowiązuje wszystkich, nie tylko tych uświadomionych.

Ale ja nie mam pojecia jak to poprawic. Nienawidze poczty przez www,
nie chce w ogole tego dotykac, a ta "poczta.o2.pl" w ogole jakas
dziwna jest. Na kazdego mejla wciskam przycisk "Odpowiedz" a potem
widze na innym kompie, ze to sie rozbija na n watkow. Wybaczcie-tez
tego nie lubie jak mam balagan w poczcie, ale nie wiem jak to sie
tutaj ustawia
Pozdrawiam slaniajac sie i proszac o wybaczenie || zrozumienie
BC