ROOT-over-NFS bez rekompilacji kernela

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Śro, 19 Lis 2003, 21:30:06 CET

Witam,

Czy istnieje jakiś sposób na to, aby były gotowe kernele dla
root-over-nfs dla PLD? Wymagania konfiguracji są takie, że musi być
wkompilowana w jądro obsługa karty sieciowej, NFS client, root-over-nfs
i autokonfiguracja parametrów sieciowych kernela. Tagowanie kernela to
jest już sprawa osobna.

Zdaję sobie sprawę z tego, że może to być trudne do osiągnięcia, jednak
nie wiem czy jest to możliwe (może wg zasady, ktoś nie będzie wiedział
że to jest niemożliwe i to uzyska).

Jeśli powyższe jest niewykonalne, przydałaby się informacja jak
przygotować taki kernel, aby był w pakietach. (Nie udało mi się
skompilować źródeł 2.4 od cieciwy, zatem zasysam właśnie xfs-sources z
gentoo. Instalacje tego systemu i tak robię z ResCD.) Ja nie umię, a już
nie mam serca nadwyrężać cierlpiwości #pldhelp moimi poroinonymi
pomysłami :)

Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz Nowak

PS. Praga jest piękna :) Prażanki też :)

--
Łukasz Nowak | http://polymorphic.org/
l.nowak w polymorphic.org