Ra -> Ac

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Czw, 20 Lis 2003, 16:19:50 CET

Witam,

Thursday, November 20, 2003, 4:14:30 PM, Lukasz B wrote:

> moze to lamerskie pytanie,
> czytalem ten artykul, jednak tam jest przejscie do DC nie AC.
> Czy sciagajac pakiet dla DC i instalujac wg instrukcji moge wpisac poldkowi
> w zrodla sciezke do AC i powiedzmy wyjdzie z tego cos wrodzaju AC?
A czym jest DC? Jak dla mnie to bylo pre-AC.

No jestes blisko, ja akurat przed upgrade odinstalowalem poldka,
dopiero jak juz dzialal mi nowy (z AC) rpm to zainstalowalem poldka,
no a reszta to juz upgrade *

--
Linux to nie Windows - sam sie nie zepsuje.