Neostrada - Thomson wisi co jakies 2godziny...

LinuxUser freegame w poczta.onet.pl
Czw, 20 Lis 2003, 23:43:00 CET

> a jakie sa doklanie objawy tego wieszania??? co jest w logach itp
> itd...

ktos wje**** mi się w temat. to ja mam problem... :)

więc tak teraz serwer chodzi juz 6 godzin i nic. rano chodzil 2 i zwisl
wczoraj tez cos kolo tego.
serwer nie jest u mnie wiec nie wiem co i jak czy reset interfejsu pomaga
itd.
jak zwisi sie jeszcze raz to moze sie dowiem. mysle jednak ze to nie wina
modemu ktory przeciez pod winda chodzi dobrze lecz ustawien. moze cos musze
wpisac w iptables (te dwie linijeczki specjalne dodalem)

taki koles ktory pytał o cos takiego na pld-linux.org/faq powiedział mi ze
on wymienił karte seciową i pomogło. jak ja tam wpadne to moge zmienic co
chce ale musze sie tam wybrac. pozatym teraz to juz nie wiem o co biega jak
chodzi ladnie. moze moduly jakies niepotrzebnie sie ładują??? cała
neostrdaka jest zrobiona z:
http://deb.pl/neo/ - bardzo fajny i prosty opis... więcej takich w sieci!!!