Zwolnienie systemu

Marek Dąbrowski marek.dabrowski w infor.pl
Pią, 21 Lis 2003, 10:34:56 CET

Lukasz B wrote:
> czy sytacja wystepuje tylko wtedy, gdy kopiujesz?
> wymieniales sieciowke? (na inny model?)

Próbowałem na drugiej i jest to samo. Nie wiem czy problem ten wiąże się
bezpośrednio z transmiją danych. Akurat jak scpowałem dane najlepiej
widać to widać. Wcześniej jak robiłem coś w systemie miałem właśnie
takie dziwne zwolenia - kilka sekund wszystko było OK, a zachwilę jak
pisałem coś na konsoli to miałem opóźnia takie jak by system pracował na
   100%.

Pozdrawiam

--
Marek Dąbrowski