kdemultimedia-* (Ac)

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pią, 21 Lis 2003, 19:06:33 CET

Dnia pią 21. listopada 2003 18:54, Adam Gorzkiewicz napisał:

> Był o tym wątek na devel - problem istnieje w okolicach nagłówków kernela
> (swab.h ztcp) - dlatego m. innymi nie ma tego jeszcze w Ac (przypuszczam,
> ze Mateusz nad tym pracuje).

Aha. Bo ja juz sie zaczalem gubic, gdyz do budowania (chyba) sa uzywane
glibc-kernel-headers zamiast naglowkow z jadra. Przynajmniej tak mi sie
wydaje:D

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551