Polaczenie LAN-spece nie dali rady.Happy End

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 22 Lis 2003, 00:52:42 CET

Witam!
Sprawa zakonczyla sie szczesliwie-zamiast nekac komputer musialem
ponekac tych "specjalistow" przez telefon. Ale juz wszystko pieknie
hula-slucham sobie Trojki przez necik (tylko czemu w ASX??Grrr, az mi
sie slucha odechciewa. Dobrze, ze chociaz na stronie jest info, ze pod
linuksem i innymi uniksowymi systemami mozna slucha uzywajac
MPlayer'a!!Uwierzycie? Bo ja myslalem, ze mi ktos dowcip robi, albo
sie linux popsul:-)). I nawet nie musze ustawiac zadnego proxy:-D.
Tylko mi jeszcze wysylanie plikow przez Kadu nie dziala, ale to chyba
nie tylko mi:-). W kazdym razie wielkie dzieki dla wszystkich, ktorzy
mi probowali pomagac i przepraszam za zrobienie malego balaganu na liscie.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<<brunetka;
cout<<blondynka;
}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...