kdemultimedia-* (Ac)

Sob, 22 Lis 2003, 11:58:52 CET

On Friday 21 November 2003 18:54, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Był o tym wątek na devel - problem istnieje w okolicach nagłówków kernela
> (swab.h ztcp) - dlatego m. innymi nie ma tego jeszcze w Ac (przypuszczam,
> ze Mateusz nad tym pracuje).

1. Niestety, już proste grzebanie w ac/am jest daleko poza moimi
umiejętnościami, nie wspominając o grzebaniu w nagłówkach kernela, więc
sprawa u mnie leży.
2. Był ochotnik który miał zbudować kdemultimedia za 2 dni (chyba tydzień
temu). Dalej trzymam kciuki.
3. Z dyskusji na devel odniosłem wrażenie że sprawa nagłówków kernela w Ac
wymaga jakichś radykalnych ruchów (budowy jednolitych od podstaw / użycia
RedHatowych) ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright