jak zastapic starego kernela nowym?

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Sob, 22 Lis 2003, 20:18:03 CET

Użytkownik Rafał Majewski napisał:
> [...]
>>> map=/boot/map
>>> default="linux"
>>> keytable=/boot/pl.klt
>>> prompt
>>> nowarn
>>> vga=0x318
>>> timeout=100
>>> message=/boot/message
>>> menu-scheme=wb:bw:wb:bw

> [...]
> / = /x(wmdk)
> /usr = /x/usr(w mdk)
> /home = /x/home(w mdk)
>
> czyli jak uruchomie (nie wiem czy czaje, ale cos mi tu nie gra,
> pamietam, ze to byl problem jak wczesniej chcialem to rozwiazac) lilo z
> mdk to bede mial inne odniesienia do katalogow niz w pld. czy dobrze
> mysle? teoretycznie wydaje mi sie, ze najwyzej nie bede mogl dostac sie
> do pld, zgadza sie?
>
> pozdrawiam
> raaf

> http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
> dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?

no i jest dokladnie jak myslalem. nie da sie tego tak uruchomic chyba ze
cos zle zrobilem. po uruchomieniu lilo wpisy zostaly zaktualizowane, ale
po restarcie pld sie ni laduje, jest tylko czarny ekran i klawiatura
numeryczna miga.
nie wiem, nie wiem, trzeba to przemyslec.

pozdrawiam
raaf