[OT] szybkie formatowanie i odzyskiwanie danych

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 22 Lis 2003, 23:27:36 CET

22 listopada 2003 (22:12:03) Tomek Grzejszczyk napisal:
TG> Czy ktoś już zetknął się z problemem odzyskiwania danych po wykonaniu
TG> szybkiego formatowania pod Win98? Czy to w ogóle możliwe, czy też można
TG>    zapomnieć o danych?

Polecam program RStudio (pod Win). Działa wolno i znajduje masę
śmieci, ale wśród tych śmieci NA BANK są rzeczy które skasowałeś.
Potrafi znaleźć dane skasowane pól roku wcześniej. Klika razy mnie
uratował.

Po więcej info proszę na priv.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (