Re: [OT] mam nadzieję, że lekki...

Pawel Koska poul w pf.pl
Nie, 23 Lis 2003, 10:37:24 CET

> Czego dotyczy ankieta na www.pld-linux.org pt. Kiedy powinno wyjść PLD 2.0
> (Ac)? Bo to chyba niedoprecyzowane jest... Większość odpowiedzi: 71% (sic)
> brzmi: "Jak będzie gotowe". Przecież tak nie można. Bo z tego wynika, że
> nigdy go nie będzie :( A to co jest obecnie na FTPie to nie jest AC? Hmm.
> To co ja kurde testuję? Sorki za OT, mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem -
> to tylko takie moje jęczenie....

Na FTP jest wersja AC (jest tez Ra i cos tam jeszcze)
To i ja sie o cos zapytam.
Wiem ze te AC jest jeszcze w produkcji, ale czy jest mozliwosc
stworzenia dla AC dyskietek instalacyjnych by mozna bylo
bezkonfliktowo instalowac ??
Moze przygotowac taki niezbedny zestaw pakietow, by korzystajac z
Instalatora w PLD "Czarodzieja" dalo sie zainstalowac AC w wersji
"base". A co do reszty, to juz kazdy moglby robic co mu sie podoba...

To takie moje "jeczenie" :-)
Ale mysle, ze jesli dalo by sie cos takiego zrobic, to bylby to dobry
pomysl, gdyz instalacja AC byla by "user friendly" wiec wiecej osob by
z tego korzystalo. Jesli wiecej osob by z tego korzystalo to czesc z
nich, znalazla by jakies bledy i je zglosila. To by procentowalo
poprawa stabilnosci i doskonalosci AC ;-)

No ale PLD/AC jest w dobrych rekach i one wiedza co maja robic.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl