Re: [OT] mam nadzieję, że lekki...

Pawel Koska poul w pf.pl
Nie, 23 Lis 2003, 11:19:08 CET

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 23 listopada 2003 (11:04:57) można przeczytać:

> No to ja może z takim głupim pytaniem:

> Co to jest owe PLD/AC?? Na serwerze mam wersję 1.0 (jądro 2.2) i jestem
> zadowolony. Czy w ogóle warto na to przechodzić? Czy to może bardziej na
> desktopy się nadaje? Gdzieś może można poczytać o tym AC?

Mozna tutaj:
http://orfi.uwm.edu.pl/~dfenz/acnest.php

i powinno cos o tym byc tutaj:
http://www.pld-linux.org/

Powinno, ale nie wiem czy jest.

A co do AC to ja juz sam nie wiem, niby jest a moze jednak nie ma.
Wchodze na FTP ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/
patrze a jest tam ponad 1GB roznych pakietow, wiec wydaje mi sie, ze
cos jest. A gdzies sobie czytam, ze AC jednak nie ma.

Ja tam sie nie odzywam, czy jest AC czy nie ma, przeciez ja sie nie
znam ;-) Ja tylko staram sie uruchomic na PLD 1.1 NFS i cos mi nie
wychodzi. No ale o to sie zapytam juz w nowym watku.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl