[OT] mam nadzieję, że lekki...

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Nie, 23 Lis 2003, 14:02:23 CET

Cześć,

Dnia 23.11.2003 Pawel Koska napisał:

(...)

> Na FTP jest wersja AC (jest tez Ra i cos tam jeszcze)
> To i ja sie o cos zapytam.
> Wiem ze te AC jest jeszcze w produkcji, ale czy jest mozliwosc
> stworzenia dla AC dyskietek instalacyjnych by mozna bylo
> bezkonfliktowo instalowac ??
> Moze przygotowac taki niezbedny zestaw pakietow, by korzystajac z
> Instalatora w PLD "Czarodzieja" dalo sie zainstalowac AC w wersji
> "base". A co do reszty, to juz kazdy moglby robic co mu sie podoba...
> To takie moje "jeczenie" :-)
> Ale mysle, ze jesli dalo by sie cos takiego zrobic, to bylby to dobry
> [...]

Ponieważ AC i tak na razie wymaga dość szerokiej wiedzy proponuję
instalację za pomocą RescueCD. Opis instalacji AC jest tu:
http://pld.linux.edu.pl/rescuecd.txt

Uważam, że bez problemu można go zaadoptować do AC/Nest/Twojej własnej
składanki PLD.

BTW Ja korzystam z Ra + kernel cieciwy + niektóre pakiety budowane z
CVSa. System jest stabilny i mam nowe pakiety.

Pozdrawiam,
Łukasz Nowak

--
Łukasz Nowak | http://polymorphic.org/