[OT] mam nadzieję, że lekki...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 23 Lis 2003, 14:54:06 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 01:15:46PM +0100, Boski Cinek wrote:

> Jestem jak najbardziej za! Tym bardziej, ze mysle wlasnie nad tym zeby
> nowy system postawic.

Osobiście preferuje instalacje za pomocą poldka (--root=/path). Spróbuj
tego - naprawdę bardzo wygodne. Należy tylko pamiętać o wcześniejszym
przygotowaniu boot-loadera, odpowiednich wpisach w fstab, instalacji
odpowiednich pakietów (kernel...)  oraz... ustawieniu haseł dla roota /
użytkownika :)

PS: 10 linijek sygnaturki to lekka przesada.