programowy RAID1

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 23 Lis 2003, 17:05:18 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 12:36:30PM +0100, Grzesiek Sojka wrote:

> Pamietaj zainstalowac mdadm kiedys moze ci uratowac tylek.
>
> Pozdrowka od starego uzytkownika RAID0.
>
> PS. Moze warto sie zastanowic nad RAID5. Nie znam twoich warunkow wiec
> jest to luzna sugestja.

Wygląda to tak, że klient zażyczył sobie aby dane były równocześnie
zapisywane na dwóch dyskach więc postanowiłem zrobić RAID1, posiada
ktoś jakiś zapis swoich doświadczeń w instalacji PLD na RAID1 lub
sytuacji gdy dokładamy drugi dysk i dopiero wtedy tworzymy RAID. Będę
bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Chciałem to zrobić na jądrze 2.2.25
+ reiserfs na Ra, czy taki zestaw już ktoś testował albo proponuje coś
lepszego stabilniejszego, chcę to zrobić i później nie dotykać zbyt
często a super wydajne nie musi to być, musi być za to stabilne.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user