[OT] mam nadzieję , że lekki...

Nie, 23 Lis 2003, 17:35:42 CET

Osóbka znana jako Adam Gołębiowski, wystukała:

> Nie. To co znajduje się na FTP to zbiór pakietów, które w przyszłości
> mogą być częścią AC.
>
> Czym zatem jest (będzie) AC? Hmm, zbiorem pakietów z pewnego konkretnego
> dnia, w którym to zbiorze nie zajdą już żadne zmiany. Od tego będą
> katalogu updates/{general,security}.

Aha. Rozumiem, że podobnie jak w Ra - pojawią się obrazy ISO, instalator i
dopiero wtedy będzie to PLD 2.0... Tylko tak sie zastanawiam nad jedną
rzeczą - w tej chwili praktycznie nie możliwości pobrania aktualnych ISO
dla Ra. Pozostaje PLD 1.0 + upgrade do 1.1 lub od razu instalacja z sieci
1.1 No i tak sobie myślę jak uniknąć takiej rzeczy w Ac, bo generowanie
nowych ISO wiąże się z zapychaniem FTPa (4 czy więcej płyt dla każdej arch
to przydużo...). Może by robić ISO z aktualizacjami - jak np. zbierze się w
updates/{general,security} odpowiednio dużo paczek wydać po prostu kolejne
ISO z którego robimy poldek --upgrade-dist i już mamy aktualnę PLD 2.01
itd? Oczywiście po jakimś czasie możnaby wygenerować nowe ISO od nowa (bo
aktualizacja z czterch płyt już byłaby bez sensu) Takie moje dalsze
marudzenie...

pozdrawiam