programowy RAID1

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Nie, 23 Lis 2003, 21:18:57 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 07:32:53PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> RAID-1 software'owy i reiserfs (a dokladniej ktorykolwiek system z
> ksiegowaniem) i 2.2 to bardzo ZLY POMYSL. Sami autorzy reiserfsa
> o tym pisza. Jesli 2.2 to cos sprzetowego (np 3ware 7002)
> a jesli software musi byc to 2.4 i... xfs.

A 2.4 i ext3, znaczy zrobiłbym instalacje na 2.2 zrobił RAID1 a potem
konwertował ext2->ext3, czy to byłby dobry i wykonalny pomysł
(konwersja partycji przy RAID). Już sam nie wiem jak się do tego
zabrać. Może jednak ktos poleci coś naprawdę dobrego w tej sytuacji (w
sumie przeciwko xfs nic nie mam tylko, ze bedzie z tym wiecej
gimnastyki).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user