tv z mplayera

Shining Path shiningpath w o2.pl
Pon, 24 Lis 2003, 21:39:55 CET

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> A czemu nie XawTV? Ma tą przewagę że jest interaktywny, nie będziesz
> musiał ponownie uruchamiać programu żeby zmienić kanał.

Do oglądania TV to ja mam telewizor :)
Docelowo chcę zgrać sobie mecz Wisły w czwartek do avika.
Kiedyś robiłem to bez problemów. Dziś babol wyszedł - w ogóle
nie mogę zmusić mplayera do wyświetlania tv (mencoder, jak łatwo
się domyślić, też nie działa)

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
Bigamia polega na tym, że ma się o jędną żonę za dużo.