tv z mplayera

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 24 Lis 2003, 22:07:20 CET

Dnia poniedziałek 24 listopad 2003 21:20, Michal Kochanowicz napisał:
> [...]

Zamień "tv://" na "-tv"
Ja uruchamiam to tak:
mplayer -tv on:driver=v4l:forceaudio:width=768:height=576:channel=R9
forceaudio bo mam strasznie starą i nie najlepiej obsługiwaną kartę.

> A czemu nie XawTV? Ma tą przewagę że jest interaktywny, nie będziesz
> musiał ponownie uruchamiać programu żeby zmienić kanał.

A mplayer ma stony man w których stoi, że literki "h" i "k" sponsorują
zmianę kanałów tv.
:-)

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |