tv z mplayera

Shining Path shiningpath w o2.pl
Pon, 24 Lis 2003, 22:49:24 CET

Użytkownik grzes napisał:

> Ty masz Ra?
>
> Pozdrawiam

Nie. Mam to "coś" wyżej :)
XawTV rozgryzłem - wyłączyłem GLX i działa.
Ale ja docelowo chce mplayera zmusić do działania - a dokładnie to
mencodera.

Chyba że zna ktoś coś innego do zgrywania z tv?
I proszę nie pisać - magnetovwid :)

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
alio exspectes, alteri quod feceris - Seneka