eMule [Kłopoty z budowaniem wxWindows]

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pon, 24 Lis 2003, 23:43:34 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/24/2003
06:01 PM:
> mldonkey. Niektórzy co prawda narzekają na interfejs, mnie tam nie
> przeszkadza. No i obsługuje fasttracka :)

Zbudowalem, zainstalowalem, odpalilem /etc/rc.d/init.d/mldonkey,
uruchomilem lmgui i nie wiem o co chodzi:-). Mam  GUI, ale nic w nim
nie ma. Zadnych serwerow z ktorymi by sie laczyl itd.?? Nawet nie wiem
gdzie sie takowe dopisuje. Kurde troche mnie przerasta ten
mldonkey:-(. Moze mi cos pomozesz na poczatek. Jakies podpowiedzi?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<<brunetka;
cout<<blondynka;
}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...