apache 2.0 & mod_proxy

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 25 Lis 2003, 18:57:19 CET

----- Original Message -----
From: "ZyTeK" <zytek-pld w abomb.one.pl>
To: "Eksploatorzy PLD Linuksa" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Tuesday, November 25, 2003 6:40 PM
Subject: Re: apache 2.0 & mod_proxy

On Tuesday 25 of November 2003 18:35, Lukasz B wrote:
> sorry, samo sie wyjasnilo - nalezy doinstalowac modul mod_cache

> mod_proxy WYMAGA mod_cache ? jeśli tak to trzeba by odpowiednie Requires:
> dopisać. niech tylko ktoś to potwierdzi to mogę dopisać.

teoretycznie, mod_proxy moze dzialac bez mod_cache, wtedy jest to proxy bez
cache.

Tyle ze ja mialem przeniesione confy ze starego apache,
wiec tam bylo automatycznie CacheDir itp.
Jak sie tego nie wpisze, tez bedzie dzialac (sprawdzone),
po prostu nie bedzie dzialal jako cache.

Moze jakis warning?
typu %post-install echo "warning, mod_proxy should be used with mod_cache"

---
Administator Systemu
Lukasz / Mikroplan