Skrypt builder i zmienna $CVSROOT

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Wto, 25 Lis 2003, 21:46:07 CET

Witam,

jak wyeliminować powstałą niedogodność? Otóż sprawa wygląda następująco:

#v+
pawel w arrakis:~/rpm/SPECS$ ./builder -bb <plik>.spec
warning: No cvs access defined - using local .spec file
cvs update: CVSROOT is set but empty!  Make sure that the
cvs update: specification of CVSROOT is valid, either via the
cvs update: `-d' option, the CVSROOT environment variable, or the
cvs [update aborted]: CVS/Root file (if any).
Error: spec file not stored in CVS repo.
pawel w arrakis:~/rpm/SPECS$ echo $CVSROOT
:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot
#v-

Jak moja $CVSROOT jest pusta to ja jestem... Pomaga:

#v+
$ ./builder -bb -d :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot <plik>.spec
#v-

... ale jak dla mnie nie jest to eleganckie rozwiązanie (w dodatku
niewygodne). Co z tym zrobić? Z góry dziękuję za pomoc!

               Paweł