Skrypt builder i zmienna $CVSROOT

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 26 Lis 2003, 10:00:13 CET

Dnia środa 26 listopad 2003 09:38, Paweł Zaskórski napisał:

> Cześć!
>
> Twój opis nie pomaga. Zajrzałem do skryptu builder - chyba znalazłem
> przyczynę. Otóż w owym skrypcie jest ustawiana zmienna CVSROOT na
> wartość pustą (ktoś mógłby mi wytłumaczyć po co to?) i stąd problem.
> Dwa rozwiązania:
>
> 1. sposób Jarka (plik ~/rpm/SPECS/CVS/Root)
> 2. poprawka w skrypcie builder

W moim sposobie cvs tworzy w każdym katalogu do którego coś ściąga
(SPECS i SOURCE) podkatalogi CVS i odpowiednie pliki konfiguracyjne.
Jeśli chcesz to wywal SPECS/CVS i SOURCE/CVS zrób jak napisałem w:
http://www.pld-linux.org/FAQ/BudowanieZCVSuwpiecminut
i musi zadziałać.
Zanim to napisałem przećwiczyłem to trochę...
To z opisu może nie działać jak było już coś robione inaczej.
Jak w twoim przypadku.
Wtedy właśnie rm jest pomocny.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |