Klopoty z Radeon9200SE i TV out

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 28 Lis 2003, 21:58:08 CET

Witam!
Odpalilem wyjscie TV na swoim Radeonie9200SE na sterownikach z ati.com,
ale mam taki klopot, ze moja karta idzie tylko na nich, a
chcialbym uzyc mplayer -vo xvidix tyle, ze nie widzi mojej karty, bo
lspci oddaje "Unknown device":-(. Z tego samego (prawdopodobnie)
powodu nie dziala na sterownikach z XFree86 i gatosa (wszystko z
paczek PLD Ra+Updates). PCI Utils mam najnowsze. Ktos mial taki problem?

Moim drugim problemem jest to, ze jak podlacze telewizor i zrestartuje
kompa to mi obraz przesuwa na moim monitorze LCD tak ze widac gorna
lewa cwiartke monitora w prawym dolnym rogu ekranu, a poza X'ami
(takze zanim sie jeszcze zaladuje linux) wyswietlanie tez jest jakies
dziwne. Natomiast obraz na telewizorze w X'ach jest OK, tyle, ze
kolory sa zepsute (na moje oko cos z gamma correction, tyle, ze panel
ATI pozwala mi zmieniac jej wartosci tylko dla monitora!). Mial ktos
ww problemy i moglby mi jakos pomoc??

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...