dzwiek prze siec

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 26 Lis 2003, 21:26:15 CET

Dnia środa 26 listopad 2003 20:07, Zbyniu Krzystolik napisał:
> Mniej wiecej Wed, Nov 26, 2003 at 06:39:55PM +0100, zainteresowany
Grzesiek Sojka rzekl:

> Jeśli ci nie szkoda przepustowości, to esd

Mnie się udało uruchomić tylko nsd.
Ale działa.
Co do xawtv to niewiem, ja mam tak mplayera.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |