kompilacja XFree-4.3 - RA

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Czw, 27 Lis 2003, 09:38:30 CET

Grzegorz Pietrzak wrote:

>Robisz to z PLD-owego spec-a?
>
>Pozdrawiam

nie, nie robie tego z PLD-owego speca.  nie wiwm jak sie to robi
(jeszcze!). po prostu chcialem miec nowego gnoma na PLD i dlatego
potrzebuje nowych Xow, które sciagnalem z
ftp://ftp.task.gda.pl/pub/XFree86/4.3.0/binaries/Linux-ix86-glibc23/*. o
krurcze! chyba juz wiem dlaczego nie moge Xow skompilowac. powinienem
sciagnac pliki z katalogo *Linux-ix86-glibc22/*.

pozdrawiam
raaf