lirc i lm_sensor na 2.6 (Re: tv z mplayera)

Shining Path shiningpath w o2.pl
Czw, 27 Lis 2003, 13:23:39 CET

Użytkownik Artur Frysiak napisał:

> A jak udało Ci się na test10 uzyskac lirca i lm_sensora ?
> Co z narzędziami userspace ?

lirc - moduł lirc_gpio z kernela  (czujnik z karty tv) + dystrybucyjny
lirc-0.6.6
(przez /dev/input/event nie udało mi się, ale w wolnej chwili zawalczę z
tym jeszcze)

sensoryka - moduły z kernela + sensors z
http://warder.ath.cx:81/projects.php

--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
sapere aude - Horacy