jak zainstalowac openoffice 1.1pl?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 27 Lis 2003, 15:27:06 CET

Dnia czw 27. listopad 2003 16:12, raaf napisał:
> wiatm!
>
> sciagnalem sobie najnowszego openoffica pl. niestety nie chce sie
> zainstalowac, za kazym razem pojawia sie komunikat
>
> glibc version: 2.2.5
> ./setup: Cannot open 9x15 font
>
> jak to poprawic'?

Doinstalować któryś z poniższych pakietów (nie wiem, który dokładnie, ale
jeden z nich na pewno jest właściwy):

XFree86-fonts
XFree86-fonts-ISO8859-1
XFree86-fonts-75dpi-ISO8859-1

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498