budowanie z cvs - cos sie popsulo

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 27 Lis 2003, 16:40:13 CET

Dnia Thursday 27 of November 2003 16:09, Lukasz Glebicki napisał:
> [...]
Dnia Thursday 27 of November 2003 16:09, Lukasz Glebicki napisał:
>   Chciałem wczoraj zbudować kilka pakietów, o to logi z przykładowego vim

Po części sobie odpowiem. Mianowicie odznaczyłem sobie możliwość w poldku
instalowania pakietów z "ready" (aby miec kde dzialajace) i o to taki kwiatek
jest:

# Things that are sheduled to move to updates/*
# Testers are *really* needed, but you have to know what are you doing
source = ac-ready               ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/ready/i686/

# Everything that is build by AC-builders:
#source = ac-test,noauto        ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/test/i686/

Co tu robi i686?

Teraz musze troche paczek (szczegolnie tych devel)  przeinstalowac

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.4.22