Błąd przy budowie sterownikow ATI (XFire86-drver-firegl)

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 28 Lis 2003, 15:07:59 CET

Witam!
Mam taki problem:
$ ./builder XFree86-driver-firegl.spec
+ cd ../../../../panel_src
+ /usr/bin/make MK_QTDIR=/usr LIBQT_DYN=qt-mt
Makefile:91: *** environment incomplete: MK_QTDIR=/usr. Stop.
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.82450 (%build)

RPM build errors:
     Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.82450 (%build)
Error: package build failed. (no more info)

Czyli nie chce mi zbudowac panelu kontrolnego:-(. Probowalem kiedys
recznie walczyc, ale bez rezultatow. Potrafi ktos pomoc?
Odpalilem juz wyjscie TV (na samodzielnie kompilowanych sterownikach),
ale mam taki klopot, ze moj Radeon9200SE idzie tylko na nich, a
chcialbym uzyc mplayer -vo xvidix tyle, ze nie widzi mojej karty, bo
lspci oddaje "Unknown device":-(. Z tego samego (prawdopodobnie)
powodu nie dziala na sterownikach z XFree86 i gatosa (wszystko z
paczek). PCI Utils mam najnowsze. Ktos mial taki problem? Acha!
Zapomnialbym:

$ rpm -qa|grep kernel
kernel-headers-2.4.18-2
kernel-source-2.4.18-2  (BTW: trzeba to dopisac do Build-Requires w
XFree86-driver-firegl.spec, bo bez tego nie idzie. Nie wiem komu to
zglosci)
kernel-2.4.18-2

$ rpm -qa|grep qt
qt-devel-3.1.2-8
qt-3.1.2-8

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...